سئو کلاه سیاه تکنیک ها و روشها

لیستی از 6 تکنیک برتر سئو کلاه سیاه در زیر آورده شده است این روش ها اغلب برای افزایش بازدید در کوتاه مدت و نتیجه گرفتن سریع وبسایت ها استفاده می شوند .

۱) نوشتن  کلید واژه

موتور جستجو کلمات کلیدی و عبارات کلیدی موجود در صفحات وب را برای ایندکس  و یا فهرست کردن  وب سایت ها تجزیه و تحلیل می کند.

برای استفاده از این ویژگی موتور جستجو ، برخی از متخصصان سئو تراکم کلمات کلیدی (چگالی کلمات کلیدی) را افزایش می دهند تا رتبه بالاتری کسب کنند.

که یک تکنیک  SEO کلاه سیاه محسوب می شود. چگالی کلمات کلیدی بین دو تا چهار درصد برای وبسایت ها بهینه  در نظر گرفته می شود اما  با  افزایش تراکم کلمات کلیدی فراتر از آن باعث می شود خوانندگان شما را تحریک کرده و بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

۲) پیچاندن مطالب

این روش به  صفحات وبی اشاره می کند  که موتورهای جستجو مجموعه ای از مطالب وبسایت  را مشاهده می کنند ولی بازدید کنندگان مجموعه دیگری از مطالب را مشاهده می کنند .

یعنی کاربر در جستجوی “قیمت طلا” بر روی یک نتیجه جستجو “قیمت فعلی طلای” کلیک می کند و با استقبال سایت مسافرتی و گردشگری رو به رو میشود . این عمل مطابق با دستورالعمل های موتورهای جستجو نیست و یک روش کلاه سیاه است .

۳) متن پنهان


متنی که موتورهای جستجو می توانند مشاهده کنند اما خوانندگان نمی توانند ببینند به عنوان متن پنهان شناخته شوند. این تکنیک برای ترکیب کلمات کلیدی بی ربط و مخفی کردن متن یا پیوندها به منظور افزایش تراکم کلمات کلیدی یا بهبود ساختار پیوند داخلی استفاده می شود.

برخی از راه های پنهان کردن متن عبارتند از: تنظیم اندازه قلم در صفر ، استفاده از CSS برای تنظیم متن بر روی صفحه نمایش ، ایجاد متن سفید بر روی زمینه سفید و غیره.

۴) صفحات درگاه

صفحات نوشته شده ضعیفی هستند  که غنی از کلمات کلیدی هستند اما حاوی اطلاعات مربوطه نیستند و به لینک های انتقال کاربران به صفحه غیرمرتبط  وصل شده اند   ، به صفحات درگاه گفته می شوند.

این صفحات توسط متخصصان سئو کلاه سیاه استفاده می شود تا از ترافیک کاربران به سایت های  غیر مرتبط با موضوع استفاده کند.

مثلا با جستجوی مطلب  ” تعمیر گوشی ” شما وارد سایتی میشوید که لینک هایی دارد با مضمون آنچه جستجو کردید اما با کلیک روی هر کدام از آنها شما به سایت دیگری مثلا خرید دوربین منتقل میشوید.

۵) کپی صفحات

برای این تکنیک کافیس یک مطلب را با چند تغییر جزعی در نسخه های مختلف انتشار داد  نسخه های مختلف مطلب به گونه ای است که به نظر می رسد هر نسخه به عنوان مقاله جدید است.

محتوای چنین مقالات تکراری ، ضعیف است و برای بازدید کنندگان ارزش کمی دارد.

در این تکنیک ، چنین مقالاتی بطور مرتب بارگذاری می شود تا موتور جستجو را فریب دهند .

6) محتوای تکراری

محتوای کپی شده از وب سایتها  برای انتشاردر وب سایت دیگری به عنوان محتوای اصلی به عنوان محتوای تکراری شناخته می شود. این روش کلاه سیاه به عنوان سرقت ادبی شناخته می شود.

منبع


برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.